torsdag 2. februar 2012

Insomnia

gjør at jeg faktisk får litt lyst til å blogge. Du vet, du ligger der, prøver hardt å sove, men får det ikke til. Det jævla hodet skal tenke alt for mye. Har en litt sånn uke - alt er egentlig litt kjipt. Hater meg selv, hater livet mitt (vel, ikke alt.) og er egentlig litt emo. Men det går over. Det gjør det alltid. Må bare holde ut.

Jeg har fått en ny rutine: en appelsin hver kveld før jeg legger meg. Jeg aner ikke hvor det kommer fra, men appelsin er godt, og jeg trenger vitaminene. Jeg ser ikke for mye sollys, akkurat. Jeg har også vært flink og lest masse. Tror jeg har lest nesten 18 bøker i januar, og det er jo egentlig litt imponerende. *Klapp på skuldra*

Nå skal jeg igjen prøve å sove, men siden jeg er litt redd for hva hodet mitt skal finne på, så ser jeg bare Seinfeld til jeg blacker.

Fact: Jeg har ikke barbert leggene i hele vinter.


HAhAha

3 kommentarer:

  1. Da er vi to i samme båt.
    Jeg føler at jeg blir sterkt kreativ og tankene spinner i hundre når jeg ikke får sove. Hvilket resulterer i blogginnlegg. :)

    Det er deilig å bare gi faen i hårveksten i blandt! ♥

    SvarSlett
  2. Marianne: Ja, jeg finner alltid frem bøker eller male/tegneutstyr midt på natten. Det er da kreativiteten kommer ;p

    SvarSlett