torsdag 15. desember 2011

2011 i bilder

Mamma kom endelig hjem fra jordomseiling! Rett på Levanger.


Uttallige interessante småskader. Jeg synes også det er gøy å ta bilder av de.


Fantastisk morsomme fester!


Tok med min bedre halvdel på hytta i påska. Shitload med mat, godterier og brus hadde vi med. 5 dager med nydelig vær, uteboblebad, peiskos og filmer.


Masse grilling! Og selvfølgelig, vårt fantastiske dritthus på Nardo. Savner det litt.


Jeg har massevis av nydelige bilder av meg selv.


Jeg besøkte kjære i Tromsø for første gang i mitt voksne liv. Der fikk jeg blant annet oppleve Nick Cave, Monster Magnet og Kyuss live!


Måtte overleve uten kjæreste i 2 måneder, men det hjelper når han får blomster levert på døra mi!


Fikk endelig tatt en industrial piercing. :)


Har drukket uendelig mange sånne.


Halloweenfeiring hos Carolain


1 år med kjære <3


Nakken var på besøk, og vi besøkte han i Oslo like etterpå.


Fikk en etterlengtet tur på Rockheim. Anbefales!


Når jeg ser tilbake, er det disse tingene jeg husker best. Har hatt et temmelig bra år, selv om det er utrolig kjipt å aldri vite hvor din neste lønning kommer fra. Jeg har snart bursdag, og like etter det er det jul, så det gjenstår fremdeles noen fine ting dette året. Har mye å se frem til i 2012, så satser på at neste år blir minst like bra.

2 kommentarer: