tirsdag 6. desember 2011

Julegavetips til kjæreste



1. Samleboks X-files.

2. Romantisk tur til storby? Man kan finne billige billetter på restplass.no.

3. Parfyme. Min personlige favoritt: Jean Paul.

4. Dvd: Arrested Development. Fantastisk serie.

5. Skyrim. Om kjæresten din ikke allerede har det, kan jeg garantere at han har lyst på det.

6. Boxere. Noe alle gutter trenger, selv om de nekter for det. Sokker også.

7. Deodorant. Personlig favoritt: Davidoff. (Både til jenter-lukta og gutte-lukta, de er fantastiske.)

8. Billetter til Black Sabbath i Bergen. En liten fugl fortalte at det fremdeles er noen igjen.

9. Cheese Dip. Ja, jeg vet. Men alle menn har noe de er helt på knærne etter, om det er ostedip (som min kjæreste), sjokolade eller ostepop. Jeg skal iallefall sørge for at han ikke trenger å kjøpe det på en stund.

4 kommentarer:

  1. Hadde jeg fått boksere/sokker av min kjæreste, hadde jeg ikke blitt fornøyd, og jeg tror jeg kan snakke på vegne av alle menn, siden myke pakker er kjedelig.

    Ellers mye her jeg kunne ønsket meg selv!

    SvarSlett
  2. Haha, ostedippen e jo så fantastisk.. Glemt den i håndveska da æ sku t Roma så dem tok ifra mæ den:( buhu.. prøv den med mexicana potetgullet, NAM!

    SvarSlett
  3. Høhø, rekne med det e Oda? :b Nja, ostedippen e itj heilt min greie. Den e go, men det e et eller anna som bli feil likevel. Haha, klaritj heilt å bestem mæ. :b

    SvarSlett
  4. Haha, ja, det e mæ. Jon syns den smake som prim, og lukte gulp, så den får æ ha for mæ sjøl, men de e HEILT greitj! ;)

    SvarSlett