søndag 5. februar 2012

En pose ostepop senere


Blah. Jeg skal begynne å være flink. Spise sunt og trene og sånt. Jeg er bare enda flinkere til å utsette det. Inntekta mi gjør treningssenter umulig, derfor er det bare å kle på seg og dra ut. Men nå har det vært for kaldt, og altfor glatt. Men det blir. En gang..

Helga var jeg flink og motsto fristelsen til å dra på Aura Noir. Det er så kjipt å være den i gjengen som aldri har råd til en dritt.
Hadde vors hjemme hos kjæresten min, så dro de fra meg. Det gjorde egentlig ingenting. Kjære har nemlig nettopp kjøpt seg ny tv, så gleden var ubeskrivelig når jeg endelig fikk se favorittseriene mine på noe annet enn pc-skjermen. Priceless. (Eller, egentlig ikke. Prisen for en flatskjerm da.) Har begynt å sett en serie som heter Revenge, og den anbefales definitivt. Jeg lagde meg deilig kyllingmiddag, og proppa i meg ostepop og cola. Tror seriøst jeg er avhengig av ostepop. Men satan, skulle jeg sitte alene på lørdagskveld, så skulle jeg faen meg kose meg også.




2 kommentarer: