lørdag 19. november 2011

Å være fyllesyk er ikke gøy.

Men kvelden i går var. Herregud. Jeg har lyst til å fortelle om det, men da tror jeg bloggen
min blir nærmere en sexblogg en den egentlig er. Stikkord: Brent kjønnshår. I munn. Spy. (Ikke meg heldigvis, men stakkars Ailo og Nakken.) Og jeg vil tippe at dere som har festet sammen med denne gjengen før, vet veldig godt hvem som stod bak dette stuntet.

I de tidlige morgentimer sang vi teamsangen til Kalle Klovn meget høyt og vakkert, før vi snubla til sengs. Skulle egentlig på konsert i kveld, men formen min tillot det ikke. Så jeg så en gylden mulighet til å få slappe av litt alene, og ble igjen hjemme. Skal prøve meg på en øl senere i kveld tenker jeg, når de begynner å være på vei tilbake.

Sånn føler jeg meg



Eller litt sånn



Jeg er egentlig mett, men jeg har lyst på noe likevel. Fyllesyke gjør at jeg har en del cravings. Noen må jeg bare ha, slik som cola. Dagen derpå uten cola går ikke. Men jeg drømmer også om disse






Jeg har superlyst på en sånn. Må være himmelsk å ligge i. Dø, harde sofa.


5 kommentarer:

  1. æ syns smoothie dagen derpå e priceless æ altså! frossne blåbær, en banan og vaniljeyoghurt. NAMZ. evt med juice istedet for youghurt, da bli den fresher. hahha æ ælske bt, sykt jackass. den kvelden din vil æ hør om .. hahah. <3 god bedring da snuppa, idag jobbe æ dobbelt. dritsur, men en svenske æ bor med lagd tapas med gjengen sin .. GRATIS MAAAT. gikk sykt å forsynt mæ når dæm gikk for å spis ;D
    sykt fml/mandag morgen den isbjørnen der ass.

    SvarSlett
  2. Haha, du din snik :b Korr jobbe du nu? Å du e tebake i oslo da, skjønneæ? Smoothie e supergodt. Har ønska mæ blender i julegave;)

    SvarSlett
  3. dør av kjedsamheit i ålesund, herregud. sjø og fjell. på den baren. må ha pæng, får jo tips. WHOOO. herregud, æ gjor som du sa. den her va fin den.
    http://www.ebay.com/itm/Xmas-Fashion-Jewelry-Charm-Tree-Leaves-Design-Silver-Ring-Size-Adjustable-RR20-/160685032094?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item256993029e#ht_2001wt_1396

    SvarSlett
  4. Haha, for et innlegg! Dette gjorde forøvring ingenting for smultringlysten min...så joda.

    SvarSlett