tirsdag 24. januar 2012

Oppsummering


Siden jeg er så dårlig til å blogge, tar jeg et felles innlegg for hva jeg har gjort hittil i 2012. Advarsel: det er ikke mye. Bortsett fra å jobbe og være syk. (Jippi, barnehage = smittekilde for ALT)

Anyhow. Jeg har blitt en jævel på paier. Det er dritlett, seriøst. 3 dl mel smuldres i 50 g smør. Eller motsatt, whatever. Tilsett 3 spiseskjeer vann og 1 dl sukker. Smør utover en smurt paiform, klin på vaniljekrem og bær. (Blåbær, bringebær og jordbær er veldig godt. Snakker av erfaring.)

Jeg har også lest sånn 6-7 bøker allerede. Disse har mamma bestilt hjem til meg, så det blir spennende..

Kjære tok med Star Wars monopol fra Tromsø, det er ganske gøy. Selv om jeg med årene har merket en defekt i spillet. Du vet når alle gatene er kjøpt opp, men siden det er så mange spillere er det ingen som får kjøpt hoteller, siden ingen har 3 gater. Da stopper spillet litt egentlig.

Det har snødd en del, men nå er det heldigvis ikke så mye. Men det begynner å bli jævla kaldt.


1 kommentar: