søndag 13. november 2011


Har prøvd å lagt ut to innlegg idag, men bloggen vil visst bare ikke ha dem. Velvel. Jeg er ikke videre fornøyd med kulden utenfor. Glatt er det, overalt. Snø er tusen ganger bedre enn is.

Vinter er min definitivt minst favoritt årstid. Derfor må jeg prøve å tenke på ting å se fram til.

- Eivind Nakken kommer på besøk neste helg, og da blir det Blåsvart Aften. Jeg liker konserter...

- Bursdagen min. Den skal forresten feires på 3b sammen med en god venninne, det tenker jeg blir bra.

- Jul selvfølgelig. Skal tvinge meg selv til å ha mye mer julestemning enn i fjor, og det tror jeg at jeg skal klare.

- Julegavehandling. Jeg er en av de som faktisk synes det er utrolig gøy å handle julegaver. Elsker å finne på gøye og spennende gaver, for å så pakke de inn pent.

- Snø er jo pent da..

- Nyttårsaften.

- Roadburn festival. Selv om det ikke er før i April.

- Dungevis med konserter.

- Klementiner, marsipan, julebrus og pepperkaker.

Ikke verst. Satser på at vinteren blir fin, selvom den er kald..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar